Un produs Blogger.

joi, aprilie 15, 2010

Iluzii

2 comentarii :


Ai intrat in regatul meu
In regatul construit din visele mele
Din iluziile mele
Din dragostea mea...
Ai intrat fara permisiune 
Fara sa-ti pese daca te primesc sau nu
Si ai inceput sa pui stapanire pe tot...
Din regina am ajuns un simplu locuitor...
Ai inceput sa distrugi tot...
Visele mele...
Iluziile mele...
Dragostea mea...
Acum e al tau...
Impreuna cu inima mea...
Dar nu ma pot supara pe tine...
Vreau doar un lucru de la tine...
Sa inveti sa iubesti...chiar daca nu ma vei iubi pe mine...


2 comentarii :

  1. frumos scrii >:D< I'm the number 1 fan :)

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos:)...me like a lot... am inceput sa adaug si eu o pagina noua pe blog..cu poezii....visit and comment please...si la tot mai multe scrieri:)...

    RăspundețiȘtergere