Un produs Blogger.

joi, iunie 03, 2010

4 comentarii :
hello,dupa o indelungata absenta....cu toate ca nu cred ca mi-ati simtit lipsa:D...probleme cu compul,nema timp lliber ca,deh,a inceput stresiunea:((...mult de invatat si intrebari gen: oare cu ce o sa ma ajute asta?...am intrat sa vad cine ma mai cauta...deloc surprinsa cand am vazut ca nimeni:D.Gombo,uite ca am postat,sa nu mai tot imi zici sa postez:D,cu toate ca probabil te asteptai la o poezie...nu sunt in dispozitia necesara,dar o sa revin:D...wow,Pink:I don't believe you....superba melodia:x...mda,nu sunt prea coerenta,dar nah...intelegeti voi;)....deci,mersi celor care mai sunt interesati de blogul meu si ne mai citim...acum trebuie sa ma intorc la tradus,ca maine am examen la engleza,si sunt studenta constiincioasa(deh,vreau sa iau macar la asta 10:)) ).tzucu-va!

4 comentarii :

  1. nebwno :)) bine k mai postezi si u :P k io am luat niste pause cu netu meu de bomboane :P hai bafta la examene si te-am tzukat >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. vezi gombo,ca am postat?sa nu tot ma stresezi:D...o sa revin...daca nu mai apare ceva neprevazut:-?...

    RăspundețiȘtergere
  3. Examen la engleza?Nu sunt niste probe la care sunt niste nivele de competenta:A1,A2,B1,B2? A1=incepator...B2=avansat sau ceva de genul?

    RăspundețiȘtergere
  4. Si da...chiar ma asteptam la o poezie :))

    RăspundețiȘtergere