Un produs Blogger.

marți, aprilie 09, 2013

Rimelul Magic :)

6 comentarii :
Hello girls!



Cred ca orice domnisoara/doamna are cel putin un rimel/mascara printre cosmeticele sale (eu am 10 :D ).
Cum apare un rimel nou care mi se pare mie ca se adapteaza nevoilor mele (vreau gene luuuuuuuuuungi si dese ),cum il cumpar.Asa s-a intamplat si cand Oriflame a scos pe piata "rimelul magic",cum imi place mie sa-i spun.E vorba despre rimelul Volume Build,aparut in catalogul C5.
L-am asteptat cu nerabdare,pentru ca voiam sa vad daca intr-adevar face ceea ce promite,adica gene lungi si dese si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca intr-adevar genele mele se alungesc si devin mai dese ca prin minune.
Rimelul este ambalat intr-o cutiuta mov,cu scris rosu,foarte feminina.
Ce-mi place la el:
-poti sa alegi efectul pe care vrei sa-l aiba genele tale,natural sau dramatic,in functie de momentul zilei
-poti pune cate straturi de rimel vrei pentru a crea acel look,fara ca rimelul de pe gene sa se intareasca sau sa se faramiteze
-chiar daca nu e waterproof,nu curge
-genele raman flexibile intreaga zi
-are un pret foarte mic (14,99 lei cand e la reducere,si 24 de lei pret intreg),iar raportul calitate-pret e mai mult decat excelent
Inca nu am opinii contra...
Atasez 2 poze cu genele mele inainte si dupa ce am aplicat rimelul (eu am ales modul dramatic)

6 comentarii :

  1. Super arata pe gene:)
    am vazut multe review-uri pozitive despre el:D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. E superb!Eu una sunt indragostita iremediabil-irecuperabil si pentru totdeauna de el :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu mi l-am comandat... sper sa fie la fel de bun si pentru mine....
    abia astept sa il incerc :*
    treci si pe la mine daca vrei : http://btl-allysa.blogspot.ro/ :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Astept un review si de la tine :) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar e magic,imi place si mie si am scris si eu despre el:)

    RăspundețiȘtergere