Un produs Blogger.

joi, mai 09, 2013

Miresme de Hollywood

12 comentarii :
Hello girls!

Carei femei nu i-ar placea sa simta acea stralucire de Hollywood macar pentru o noapte?
Asadar,azi va voi vorbi despre unul dintre gamele mele preferate : More by Demi for Oriflame.

Ador mirosul gamei,e atat de placut,de elegant,de potrivit pentru covorul rosu :).
Asteptam cu nerabdare lansarea  colectie in Romania,pentru ca mi se spusese ca miroase demential si bineinteles ca mi-am procurat gama (crema de dus,unt de corp,apa de parfum si fixativ) de cum a fost disponibila.Sunt indragostita de ea,pielea mea ramane parfumata pe tot parcursul zilei si chiar daca e cald si transpir,untul de corp nu incepe sa-mi iasa prin piele (cum am mai patit-o cu alte creme/unturi de corp).
Imi place ideea de "unt de corp",parca nici produsul nu se termina asa repede :D si nici nu risti sa iti aplici prea mult pe piele.
                                           ADP More by Demi




Ce spune Oriflame: Magia, ineditul şi strălucirea specifice Hollywood-ului sunt captate în apa de parfum More by Demi. Fermecătorul ylang-ylang tahitian, senzuala iasomie sambac şi lemnul de santal se contopesc într-o îmbrăţişare elegantă, pentru a recrea incomparabila sofisticare şi prezenţa întotdeauna glamour a lui Demi Moore.

Ce spun eu : O mireasma superba,care te invaluie de la prima nota pana la ultima.Un parfum care te poarta pe covorul rosu,unde TU esti vedeta si nu poti fi mai putin de atat.Ambalajul denota eleganta,fiind auriu si avand o forma mai speciala.Unul dintre parfumurile mele preferate.

 Folosite impreuna,iti dau acea stralucire si eleganta specifica Hollywood-ului!Merita!


Va pupacesc!!!





12 comentarii :

  1. Sa le folosesti sanatoasa draguto :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am vazut parfumul la o prietena si mi-a atras atentia recipientul.Nu prea mi-a placut cum miroase,in schimb am observat ca este foarte persistent.Spor la parfumat si la cremuit! :)

    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Oana :*!Da,persista mult.E un "parfum de ocazie",merge mai mult pentru seara,parerea mea :).
      Te pupacesc! :*

      Ștergere
  3. ma bucur mult ca ITI PLAC! INTR-ADEVAR SUPERBA SI REUSITA COLECTIE DE LA ORIFLAME

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,foarte reusita :) .Se numara printre preferatele mele :). :*

      Ștergere
  4. Multumesc :*.Imi pare rau pentru tine Mada :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmm ce interesant arată...Iubesc parfumul de ylang ylang, îmi aduce aminte de Far Away de la Avon. Să le foloseşti cu plăcere! Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :*!Si mie imi place foarte mult mirosul de ylang ylang,probabil de aceea gama este una dintre favoritele mele :).Ce este interesant e ca inclusiv fixativul are aceeasi mireasma :).Te pupacesc

      Ștergere
  6. nu stiu cum miroase gama, insa ma bucur sa gasesc o bloggerita din acelasi oras cu mine.
    te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miroase divin :).Si eu ma bucur,Ramo.Poate,cine stie,ne intalnim la o cafea candva :).Te pup

      Ștergere