Un produs Blogger.

luni, septembrie 23, 2013

Haul Oriflame C13

7 comentarii :
Hey fetelor!


Azi va arat cat de cuminte am fost de data asta si m-am abtinut ( cu greu) sa nu mai comand o gramada de produse :D .
Lucrusoarele cumparate in acest catalog:










-sampon anti-matreata Hair X,formula imbunatita, si care sper sa ma scape de micile cojite albe aparute in urma schimbarii apei-11,99
-colier Celinne-14,99
-oja Neo Chic-Mint Pear-12,99- cealalta nu mai stiu pe unde am ratacit-o si chiar daca a trecut vara,eu o sa o folosesc in continuare pentru ca aceasta culoare e superba!!!
-doua cutiute Tender Care cu caramel-6,99/buc-pentru ca sunt addicted to them :D
-gloss Very Me-editie nou aparuta Mirror Gloss-nuanta Pink Blush


Catalogul mai este disponibil si saptamana aceasta,asa ca daca va tenteaza ceva mai aveti timp :).
Catalogul online il gasiti in partea dreapta,sub pagina de Facebook a blogului :)

Ziceti voi ca n-am fost eu cea mai cuminte fata ever :))...nu stiu cat o sa ma tina,pentru ca in noul catalog sunt niste produse la niste preturi mici de nu te poti abtine sa nu le iei :D.

Voi cu ce v-ati innoit?

Pana data viitoare,va pupacesc!

XOXO

7 comentarii :