Un produs Blogger.

vineri, octombrie 11, 2013

TAG-The Procrastinating Beauty Blogger Tag

9 comentarii :
Buna fetelor!


Azi facem tag,ca de mult n-am mai facut :)).
Am vazut tag-ul pe blogul Luciei si mi-a placut,asa ca...sa trecem la treaba,zic :D.








1.Numeste o etapa de infrumusetare pe care o faci rar

Hm...aplicarea mastii :).Nu prea am avut chef sa mai imi aplica masti pe fata in ultimul timp,nici macar masca mea exfolianta super funny,cu care sperii pe toata lumea din jur :)).



2.Iti speli pensulele de machiaj cu regularitate?

Da.Le spal in fiecare week-end,dar dupa fiecare folosire le "spal" cu demachiant si toner :D.





3.Cat timp rezisti cu oja sarita de pe unghii?

Nici o zi :D.De vreo 3 ani imi aplic gel pe unghii,iar de vreo 5 luni am renuntat la a mai face modele cu gel si imi pun doar gel simplu,peste care aplic oja.Chiar si cea mai ieftina oja are o durata de viata lunga daca folosesc aceasta practica :).





4.Cat timp iti ia sa recumperi un produs de beauty daca ai nevoie de el?

Pai eu cam am stocuri intregi de produse de beauty care folosesc aceluiasi scop :D.Cumpar compulsiv si nu stiu cand sa ma opresc :D

5.Care este cel mai rau obicei de beauty?

Imi trec mana prin par foarte des. :(

6.Numeste un lucru nelegat de frumusete pe care il amani mai mereu

Sa ma mut inapoi in Arad :D,cu toate ca nu prea stiu ce as face acolo,dar imi lipseste aerul poluat,agitatia si sirenele salvarilor :D.

7.Cand te pregatesti de iesit,lasi aranjarea pe ultima suta de metri?

Hell no!Ma pregatesc cu vreo ora inainte,sa am timp sa fac pe indelete tot ce tine de aranjat :).

8.Poti sa faci limitari de shopping (project pan)?

Fetele care imi urmaresc blogul stiu ca eu si project pan-ul suntem...paraleli :)).Chiar nu avem nici un punct comun :)).Uneori mai incerc sa ma abtin,dar recuperez repede :D.Nu achizitionez aproape niciodata produse scumpe,poate si din aceasta cauza sunt cam "mana sparta" :D.

9.Cat de organizate sunt colectiile tale de make-up si oje?

Sunt destule de organizate,doar le organizez in fiecare saptamana :D (un motiv in plus sa dau iama in ele :)) ).Pensulele si creioanele de ochi le tin in suporturi pentru pixuri,produsele pentru buze intr-o "cutie" DIY,dar care inca nu e finalizata :D,fardurile sunt pe o masuta,la vedere iar ojele le tin intr-un portfard pentru ca oricum le scot pe toate cand imi fac manichiura,mereu sunt nehotarata :D.


Si cam asta a fost tag-ul :).
Va nominalizez pe toate sa faceti tag-ul,e chiar dragut :) si nu uitati sa imi lasati link in casuta de comentarii daca va hotarati sa-l faceti.

Acestea fiind zise,va pupacesc si sa aveti un week-end plin de soare :).

XOXO

9 comentarii :

  1. Esti la fel de "risipitoare" ca si mine,nu vreau sa-mi inchipui cum ar fi sa ne intalnim intr-o zi la shopping si sa avem la dispozitie o "anumita" suma de bani care cere a fi cheltuita.Am face ravagii,clar!Iar la final ne-am da seama ca nu aveam nevoie de nimic din ce am cumparat,pentru ca mai aveam 38745 produse de genul acasa. :))
    Te pup,scumpa mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OMG!!!Dupa noi potopul :)).Cam asta ar iesi..."uaa,ai vazut aia?hai sa luam!uaa,uite alta si mai fain,hai sa o luam si pe aceea" :)).Adica poti avea vreodata destule produse?No way,mai ales cand sunt ambalate atat de dragalas si diferit :D.Trebuie sa punem de-un shopping o data scumpa...dupa ce adunam vreo catva timp bani :)).
      Te pupacesc :* :* :*

      Ștergere
  2. Nici eu nu reusesc sa imi fac limitari la shopping. Adica sa fim serioase, cum sa nu te tenteze un rimel, o bluza, un gel de dus, orice care de fapt nu era pe lista? Mai ales daca au si un ambalaj dragut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar Polly :)).Imi place cum gandesti :D.Nu ai cum sa nu iei si ce nu e pe lista...pentru ca e scris in ADN-ul nostru :D.Pupicei

      Ștergere
  3. Mada,trebuie sa te corupem cumva,nu se mai poate asa :)).
    Abia astept sa-l citesc si la tine :).
    Pupici multi :*

    RăspundețiȘtergere
  4. la cumparaturi ma abtin uneori mai ales la produse beauty, ca daca imi cumpar unul iau acasa jumate de magazin, asa ca sunt la extreme, hai inapoi la arad la agitatie si aglomeratie ;)))
    te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt tot asa,Ramona.Ori totul,ori nimic :)).Doar ca eu nu ma pot abtine,sau daca o fac,nu ma pot abtine pentru mult timp :)).
      O data pe luna vizitez Aradul,ca nu se poate fara :)).
      Te pup :*

      Ștergere