Un produs Blogger.

sâmbătă, martie 08, 2014

Colectie parfumata

12 comentarii :
Buna fetelor!

Pentru ca e Ziua Femeii si meritam sa fim rasfatate,azi am ales o postare...parfumata :).
M-am gandit sa va arat colectia mea de parfumuri,sau mai bine zis ape de toalete si de parfum :D.
Poza de grup,pe care am v-am aratat-o si pe Facebook acum ceva timp :





ADP Precious Moments/Oriflame


Descriere oficiala :
 Apa de parfum Precious Moments este pusă în evidenţă de sticla faţetată, inelul detaşabil, conţinutul cu pulbere de diamante şi, nu în ultimul rând, de aroma unică, irezistibilă. Notele suculente de măr şi fructe de pădure îmbrăţişează o inimă senzuală de flori albe. Pulberea strălucitoare este activată în momentul agitării uşoare a sticlei, conferind pielii un plus de senzualitate feminină. 
50  ml

ADP Precious Moments Red Dream/Oriflame


Descriere oficiala:

Ediţia aniversară a apei de parfum Precious Moments Red Dream reia tema originală a unuia dintre cele mai apreciate parfumuri ale noastre. Aromele de mere roşii crocante, superbe flori de magnolia albă şi esenţe de lemn alb se întrepătrund savuros şi se regăsesc într-un flacon cu un design exclusiv. Fiecare sticlă are un inel ajustabil, cu un model nou.
 50  ml 

ADP More by Demi/Oriflame


Review-ul il gasiti aici.

ADP My Red by Demi Moore/Oriflame


Descriere oficiala:

Sexy, surprinzătoare şi tentantă... apa de parfum My Red dă naştere unor trăiri intense, prin magnetismul unic specific notelor de iasomie roşie şi buchetului său opulent. Modernă şi îndrăzneaţă, această floare ameţitoare seduce prin spectaculoasele faţete roşii şi senzualitatea impetuoasă. Intensitate la cote maxime... în roşu. 
50  ml

ADP Love Potion/Oriflame


Descriere oficiala:

Apa de parfum Love Potion captează pasiunea autentică şi te îndeamnă să experimentezi plăcerile iubirii. Creează atmosfera perfectă pentru o noapte încărcată de pasiune, cu această aromă seducătoare, de inspiraţie orientală.
 50  ml

ADP Lady Avebury/Oriflame


Descriere oficiala:

Unic şi feminin, acest parfum floral ciprat este poate cel mai luxos dintre toate tipurile de parfumuri, datorită asocierilor captivante de arome şi semnăturii sale deosebite – fără îndoială, parfumul distincţiei. 
50  ml

ADP Midnight Pearl/Oriflame


Descriere oficiala:

Prima dată când am văzut Midnight Pearl am ştiut că trebuie să îl am. Sticla sa opulentă m-a fermecat. Şoaptele parfumate ale notelor de pară m-au sedus, floarea de frangipani m-a îmbrăţişat cu tonurile sale tandre, iar aroma luxuriantă a lemnului de agar m-a vrăjit, pur şi simplu. Nu există o aromă care să mi se potrivească mai bine. 
50 ml


ADT Ice/Oriflame


Descriere oficiala:

Încântător de proaspătă, apa de toaletă Ice reuneşte prospeţimea notelor ozonice cu delicata fantezie florală într-o aromă îndrăzneaţă şi seducătoare. Un iz misterios de mosc conferă un plus de atitudine, perfect pentru femeia îndrăzneaţă, al cărei mister seduce. 
30  ml

ADT Vivacity/Oriflame


Review-ul il gasiti aici .

ADT Volare Magnolia/Oriflame


Descriere oficiala:

Cu note efervescente de citrice, tonuri tandre de magnolie îmbobocită şi o tentă suavă de mosc, parfumul de toaletă Volare Magnolia captează tandreţea clipelor de iubire într-o aromă irezistibilă. 
30 ml

ADT Eclat Weekend/Oriflame


Descriere oficiala:

Reaprinde-ţi pasiunea pentru călătorii şi evadează din cotidian cu ajutorul aromei apei de toaletă Eclat Weekend. Notele condimentate ale coacăzelor roşii se combină spectaculos cu tonurile suculente de pară, potenţând buchetul rafinat al aromelor de trandafir centifolia şi nufăr. Miresmele de piersică şi mosc te învăluie cu notele lor catifelate, amplificând senzualitatea acestei arome. Este ideal pentru weekend! 
50  ml

ADT Elvie/Oriflame


Descriere oficiala:

Precum ceaţa care se aşterne peste lacurile nemişcate, aroma apei de toaletă Elvie te învăluie cu armoniile sale mistice, desprinse parcă din pădurile seculare. Buchetul de citrice este potenţat de tonurile delicate de flori albe şi mosc senzual, pentru a capta spiritul şi frumuseţea naturii feminine.
 30  ml

ADT Power Women


Descriere oficiala:

Pasiunea, determinarea şi carisma te ajută să stăpâneşti orice situaţie. Apa de toaletă Power Woman, cu amestecul său fascinant de ghimbir picant, trandafir şi patchouli , evocă esenţa femeii provocatoare, care ţinteşte sus şi ştie întotdeauna ce vrea... 
50  ml

ADP VIP Night


Descriere oficiala:

Un parfum opulent care, prin acordurile unice de şampanie aurie Luxor, asociate unei semnături definitorii, surprinde magia acelor momente speciale din viaţă… un eveniment spectaculos, TU în centrul atenţiei, învăluită în senzualitatea acestei arome captivante.
 50  ml

ADP Paradise


Review-ul il gasiti aici .E unul dintre parfumurile mele preferate si mai am atat de putin din el :((.

ADT Sparkle In Paris


Descriere oficiala:

Sparkle in Paris este aroma cu adevărat irezistibilă, dominată de puterile seducţiei. Combinând senzualitatea vetiverului cu prospeţimea dinamică a fructelor boysenberry şi acordurile efervescente de şampanie, acest parfum stârneşte pasiunea, dorinţa şi magnetismul specifice Oraşului Luminilor.
 50 ml

ADT Pretty Swan


Descriere oficiala:

Ascultă-ţi inima şi lasă-te pradă dorinţelor, pe notele unei diafane simfonii a simţurilor, apa de toaletă Pretty Swan. Aromele graţioase de piper roz îmbrăţişează spectaculos notele luminoase şi catifleate de piersică, pentru a se contopi în final cu tonurile pudrate de orez, mătăsoase şi delicate precum o pereche de aripi fine. 
50  ml

ADP Giordani White Gold


Descriere oficiala:

Un parfum vibrant, ale cărui note de vârf spumoase învăluie inima caldă, din iasomie şi caprifoi. Notele de bază au aroma misterioasă a moscului şi vaniliei.
50 ml

ADP Giordani Gold Incontro


Descriere oficiala:

Retrăieşte emoţia momentelor încărcate de romantism, pe notele apei de parfum Giordani Gold Incontro. Acordurile de ruj şi esenţele de trandafir se armonizează fermecător cu notele de patchouli, evocând vibraţia fiecărei clipe şi amintind de îmbrăţişarea irezistibilă a dragostei. 
50  ml

ADP Pseudonym


Nu mai stiu de unde l-am cumparat sau cu cat :).Miroase bine,are 100 ml,dar eu mai am foarte putin din el.Probabil va aparea in empties in curand :D.

ADP FM pour Femme


Pe asta l-am primit,cred :D.Miroase bine,persista,e ok :).Are 30ml.

ADP Tesori D'Oriente-Jasmin Di Giava


Miroase bine,dar e prea puternic pentru mine.

ADP Montana


Miroase bine :)


ADP Bellagio-Luca Bossi



Mostra ADP So Elixir/Yves Rocher


O mostra destul de mare :).Miroase bine :).


Ei fetelor,in sfarsit am terminat postarea asta kilometrica :D.
Sper ca ati avut rabdare sa o cititi.
Daca doriti un review mai detaliat la unul (sau mai multe) dintre parfumurile pe care le detin,va rog sa-mi spuneti :).

Aveti vreun preferat dintre cele pe care vi le-am aratat? :)

In incheiere,va urez La Multi Ani!Sa aveti parte doar de zambete si mult soare in viata voastra!



Pana data viitoare,va pupacesc!

12 comentarii :

  1. Ai o colectie destul de mare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata colectia! Giordani si More le am si eu! :D Sa le folosesti sanatoasa. La multi ani si tie, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai,nu vreau sa stiu cat timp ti-a "mancat" postarea asta.Felicitari,scumpa,pentru rabdare.:D Vazusem pe facebook poza cu parfumurile,acum ti-am vazut si colectia de bijuterii,imi inchipui ca e doar o parte din ea la cum te stiu.:)) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea.A fost putina munca,dar cred ca nu-ti spun nimic nou,stii si tu cum e :).
      Cat de bine ma cunosti :D!Intr-adevar,doar o mica parte din bijuterii :)).
      Te pupacesc iubita :*

      Ștergere
  4. Wow ce colectie de parfumuri ai! In afara de Vip night, mai am doar 3 parfumuri. Eu una nu tind sa le colectionez, ba chiar imi place sa le am intr-un numar cat mai mic, minim doua. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu tineam neaparat sa le colectionez,stiam doar ca vreau cat mai multe parfumuri :D .Mi-am dat seama ca de fapt am o mini colectie cand mi-a spus o prietena ca "nu e normal sa ai atatea parfumuri" :)))).
      Sunt sigura ca mini colectia ta miroase bineeee :x :).
      Te pup Miha :*

      Ștergere
  5. Cate parfumele:) ai foarte multe de la Oriflame:) la mine predomina cele de la Avon.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt consultant Oriflame si am facut o obsesie pentru parfumurile lor :D.Acum m-am mai domolit...sa ziceam :D.

      Ștergere
  6. Bună! Și eu sunt reprezentant Oriflame și sunt înnebunită după parfurmurile lor: am Air, Amber Elixir și Amber Elixir Night, VIP Night, Giordani Gold, Volare, Eclat Femme, Precious Moments, Fairy city lights + Little black dress de la Avon. În curând voi primi și My Red. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuu,super!Imi place My Red supeeeeeer mult <3.Iti recomand si Divine Idol,cel nou aparut,Eclat Femme Weekend,dar si nou-aparutele ape de toaleta lejera Miss Happy si Miss Relax,sunt perfecte pentru vara si pentru a fi purtate in geanta :) .
      Pupici :*

      Ștergere