Un produs Blogger.

marți, martie 18, 2014

NOTD-Lilac and sparkle

9 comentarii :
Buna fetelor!

Azi,finally,va arat manichiura mea sclipicioasa,care e super draguta :x (bine,asta zic eu :D ).









Acum vad ca mirificul meu telefon nu a scos culoarea care trebuie si arata a albastru,dar e un mov atat de fain si dragut :x.
Si chiar nu stiu de ce a iesit asa unghia mica :D.
Bun,acum sa va arat ce produse am folosit :


-baza Oriflame
-oja  Essence Colour&Go #131 Ballerina's Charm
-oja Farmec #31
-oja Cupio #43
-top coat Oriflame


Voi ce purtati pe unghiute zilele astea?

Pana data viitoare,va pupacesc!

P.S.: Va place ideea de a va arata pe pagina de Facebook in fiecare zi ce machiaj port? :)

9 comentarii :

  1. E un subiect bun de activitate, machiajul. Imi place combinatia de pe degetul din mijloc. xo

    RăspundețiȘtergere
  2. Incantatoare manichiura. Imi place foarte mult cum le-ai combinat. :* Legat de ultima intrebare pusa de tine. Eu zic da.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place tare mult aceasta combinatie :).Te pup Mada:*

      Ștergere
  3. Multumesc Mada :*.Si mie imi plac mai nou sclipicioasele :D.
    Atunci vom avea machiaj in fiecare zi :).
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca e o manichiura cu sclipicel,stii ca-mi place.Eu in ultima perioada am purtat cam mult negru pe unghii.Mi-e dor de culori vesele,primavaratice dar parca ceva ma retine.;))
    Pupici colorati. :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am purtat manichiuri colorate si imi e dor de o manichiura in nuante inchise :D .
      Te pupacesc scumpo :*

      Ștergere
  5. Wow, ai niste unghiute foarte frumoase..candva reuseam si eu sa mi le las ca creasca asa lungi. In ultimul timp insa fac ce fac si ajung sa mi le lovesc de pocnesc, astfel ca trebuiesc taiate scurt de tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Bianca.
      Le pot tine asa lungi pentru ca am protectie din gel pe ele,ca altfel s-ar rupe,pentru ca sunt fragile :(.
      Te pup :*

      Ștergere