Un produs Blogger.

luni, august 18, 2014

Haul Oriflame C11/2014

5 comentarii :
Buna fetelor!

In sfarsit azi va arat ce mi-am mai cumparat eu de la Oriflame.Coletul a ajuns saptamana trecuta,dar am fost cam ocupata si nu am reusit sa postez,dar mai bine mai tarziu decat niciodata,nu? :D
Am ales sa fac haulul azi,pentru ca acest catalog mai este valabil inca o saptamana si m-am gandit ca poate va tenteaza ceva dintre produsele pe care le-am achizitionat :) .
Catalogul este disponibil in partea dreapta,iar ca sa va inscrieti in echipa mea,e de-ajuns sa completati formularul care e tot in partea dreapta :) ,sau sa ma contactati la adresa de e-mail vanyna.bodea@yahoo.com .
Buuun,gata cu vorbaria,sa va arat achizitiile :D :


Sa incepem cu bijuteriile :D.Bratara Layla - 21,99 lei si colier Layla - 24,99 lei


Stiati ca in haul-ul trecut va spuneam ca nu cred ca ma voi abtine si imi voi cumpara din noul catalog parfumelul Athena?Ei bine,mi le-am luat pe amandoua :)) .Au costat 24,99 lei/buc.


Dar totusi voi fi cuminte macar putin : nu le voi desface acum pana nu termin macar un parfum din cele deschise :D .
Setul You Dazzle a fost la oferta,doar 15,99 lei gel de dus,crema de maini si sapunelul,asa ca am profitat de oferta :) .Le-am mai achizitionat si miros foarte bine :) :


Daca tot suntem la capitolul ingrijirea corpului,va arat noua achizitie : iubirea mea dintotdeauna :D , gelul exfoliant cu zmeura si menta,in varianta de 400 ml - 15,99 lei


Pentru ca a fost oferta,daca cumparai un produs din catalog puteai sa iei spary-ul pentru picioare Feet Up cu 11,99 lei,am profitat.Imi place tare mult acest spray,il am si in alte variante,si in aceasta varianta si il voi recumpara for ever and ever :D :


Mi-am mai luat si 3 seturi de aparate pentru ras - 8,99 lei  setul de doua bucati


MI-am luat o noua oja The One si...da,m-am indragostit de aceasta culoare!!!As purta-o la nesfarsit!!!E superba!Nuanta se numeste Tiramisu si a costat 11,99 lei .Telul meu e sa-mi achizitionez cat mai multe oje din gama The One pentru ca sunt super pigmentate si cremoase :x .


Tot din gama The One mi-am mai luat si un ruj 5-in-1 Colour Stylist ,in nuanta Fuchsia Hype, care a costat 14,99 lei si care e de asemenea foarte cremos.O sa-l mai folosesc un timp si voi reveni cu un review :).


Mi-am mai luat si o perita pentru dintii sensibili,care a costat 7,99 lei


Si pentru ca am avut comanda de 150 de lei in ultimele 3 cataloage,am primit aceasta cutiuta foarte stylish care are 4 "cutiute cu minuni" Tender Care : caramel,vanilie,cocos si cirese.




Si gata cu achizitiile :D .
Pe voi ce va tenteaza?

Pana data viitoare,va pupacesc!

5 comentarii :

  1. Ce de bunatati :D
    Imi place nuanta ojei <3
    Sa le folosesti cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu trebuie sa-mi iau nuanta aia :D.O vreau si eu :D .Ne mai consultam si ajungem noi la un numitor comun :D.
    Te pup Mada :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca le-as cumpara pe toate! Folosesc de ceva timp gelul acela de dus, dar de data aceasta am varianta cu piersici, care imi place foarte mult. E unul dintre favoritele mele.
    Ma bucur ca te-am descoperit!
    Sunt la inceput de drum, dar te astept si pe la mine: http://frommwithloveblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit :) .Si gelul de dus cu piersici miroase superb,dar acesta imi place mai mult pentru ca e exfoliant :D .
      Te pup :*

      Ștergere