Un produs Blogger.

miercuri, decembrie 17, 2014

TAG-Crazy about Christmas

5 comentarii :
Buna fetelor!

A inceput nebunia dinainte de sarbatori,toata lumea e super-mega-extra ocupata si parca timpul nu tine cu noi si trece prea repede si nu reusim sa facem intr-o zi tot ce ne-am propus,dar trec ele toate,ca nimic nu-i nemuritor :D .
Azi am avut ceva timp liber ( nu prea mult,sa nu ma invat) ,asa ca am ales sa fac un tag despre Craciun,sarbatoarea mea preferata :) .
Tag-ul l-am luat de la Deena si de cand l-am citit mi-am zis ca trebuie sa-mi gasesc neaparat timp sa-l fac pana la Craciun :) .Am schimbat putin intrebarile,le-am "adaptat"  :) .





Sa incepem :

1.Cu cat timp in avans incepi pregatirile pentru Craciun?
   Cam de pe la 1 decembrie,cam asa.Atunci mi se pare mie ca incepe intr-adevar sezonul festiv, colindele, vinul fiert si alte cele :) .

2.Cand incepi cumparaturile pentru Craciun?
  Daca vorbim strict despre cadouri,incep sa le cumpar atunci cand vad ceva care imi place si cred eu ca ar fi un cadou potrivit pentru persoana respectiva,dar daca ar fi sa dau o luna,aceasta ar fi cam septembrie :D (I'm not crazy,you know :D ) .


3.Cand incepi sa asculti muzica specifica Craciunului ?
  Dupa cum am spus si mai sus,1 decembrie e data de la care incep "festivitatile" :D .

4.Cand incepi sa decorezi?
  Bradul il impodobesc doar in Ajunul Craciunului,asta e traditia,nu ma abat never ever de la ea :D .Si sa va mai spun ca imi place sa vad brazi impodobiti in doua culori,sunt superbi,dar bradul meu este multicolor,pentru ca asa imi aduc aminte de copilarie,cand aveam globuri si beteala colorate in toate culorile posibile si vreau sa mai pastrez macar putin din spiritul acela :) .Casa si exteriorul incep sa le impodobesc prin 5 decembrie,inainte de Mos Nicolae :D .


5.Care este traditia preferata de Craciun?
  Impodobitul bradului si facutul coronitelor pentru usi :) ,totul in sunet de colinde.Iar daca mai si ninge,atunci e perfect <3 .

6.Care este filmul preferat de Craciun?
  Mie imi plac toate filmele care au ca tema Craciunul ( anul asta in luna iulie eu ma uitam la filme de Craciun :)) ) ,dar in special comediile romantice :) .

7.Care este YouTuber-ul preferat in aceasta perioada?
  Eu ma uit la toate fetele indiferent de sezon ( toate fetele pe care le urmaresc :D ),dar daca ar fi sa vorbim despre decoratiuni si cat de obsedatuta sunt eu cu decoratiunile,atunci Mariposa ar fi raspunsul la aceasta intrebare :D .

8.Care este partea favorita din acest sezon?
  Faptul ca suntem toti acasa,pentru toata durata zilei :D si vizitele prietenilor ( parca totul are alt farmec de Craciun) .

9.Ai fost intotdeauna innebunita dupa Craciun?
 DA,fara doar si poate!E sarbatoarea mea preferata!

Si am ajuns si la final.
Daca aveti timp,va invit sa-l faceti si voi,sau sa raspundeti la intrebari in comentarii :) .
Va doresc o saptamana cat mai relaxanta ( chiar daca suntem la mijlocul ei :D ) si nu uitati ca trebuie sa ne facem timp si pentru noi : o manichiura,o vizita la salon,un masaj,stiti voi ;) .

Pana data viitoare,va pupacesc!

5 comentarii :

  1. Ce frumos! ♥ Esti mai nerabdatoare ca mine, daca incepi pregatirile de pe 1 Decembrie. Ai specificat de vin fiert si asa mi-ai facut o pofta. :)) Cu mere si scortisoara... Valeu! :D Bradutul, cum spuneam si la mine pe blog, l-am facut ca nu mai aveam rabdare. Noroc ca am pisica cuminte si nu se urca in varf. Coronita inca nu am montat-o la usa. M-am gandit ca zic vecinii de pe scara ca am dat in mintea copiilor de la jumatatea lunii. :))) Asa ca trebuie sa mai am rabdare pana de Ajun. Sunt de acord cu tine, Craciunul reuseste cel mai bine sa ne reuneasca. ♥ Pe Mariposa o urmaresc si eu. Este foarte talentata si inventiva si are idei super ingenioase.
    Pupici draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-e frica de cum va sta bradutul meu anul asta pe terasa,ca am un catel care roade tot ce prinde si cand o sa vada el atatea culori...nu stiu cum se va abtine :D.Tare mi-e ca si bradul meu va "lesina" :)).Cornita de pe poarta de afara o pun si eu in Ajun,ca deh :D .
      Vinul fiert nu-mi reuseste nici cum ca cel pe care l-am baut in centru :(.E cel mai bun vin fiert ever <3 :D .
      Te pupacesc draga mea si spor la treaba :*

      Ștergere
    2. Hahahaha! Tare faza! Mi-l si imaginez pe cutu incercand sa atenteze la bradut. Sper totusi sa fie cumintel si sa nu faca prostii prea mari. :*

      Ștergere
  2. cred ca preiau si eu acest tag, e prea fain! mai ales ca iubesc iarna si tot ce include ea, asa ca...se subintelege ca ador Craciunul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai timp,m-as bucura sa vad tag-ul si la tine Gabriela :) .Si eu ador iarna,frigul si zapada,iar Craciunul e sarbatoarea mea preferata <3 .
      Te pup :*

      Ștergere