Un produs Blogger.

luni, ianuarie 19, 2015

NOTD-Happy sparkle

14 comentarii :
Buna fete dragi!


Saptamana asta va propun o manichiura...sclipicioasa :D .Cine a spus ca avem voie sa sclipim doar de Revelion? :D
Tot ma gandeam eu cum imi voi face urmatoarea manichiura,cand salvarea a venit de la draga mea Madalina ( Miss Happy and Her Nails ) ,mai exact de la aceasta poza :


Da,tot de la Mada vine si numele manichiurii :D .
Pentru ca nu am foarte multa rabdare,nu am reprodus exact modelul,l-am reinterpretat astfel :








Ca baza am folosit oja The One in nuanta Tiramisu si apoi am folosit ojele sclipicioase :D .
Am folosit :


-Oja The One,nuanta Tiramisu
-Oja Orkide,nr.711
-Oja Farmec,nr.31
-Oja Farmec,nr.33
-Top coat The One
Va place manichiura mea?
Dar manichiura Madalinei? <3 Eu una ador tot ce iese din manutele ei <3 .
Voi ce purtati pe unghiute?

Pana data viitoare,va pupacesc!

14 comentarii :

  1. foarte frumos ti-a iesit si tie <3 pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. waaa, ce frumoase!! <3

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, este superba manichiura. Ce surpriza frumoasa mi-ai facut. Iti multumesc mult de tot.
    Iti jur ca imi place mai mult varianta ta. Si iti spun si de ce. Ai folosit nuante mai dulci, exact pe gustul meu. ♥♥
    Te imbratisez cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo,ce draguta esti Mada <3 :* .Multumesc tare mult,ma bucur ca iti place manichiura mea,chiar daca nu e foarte reusita :).
      Te puuup :*

      Ștergere
  4. tare frumoasa a iesit, ma duce cu gandul la o coada de sirena!

    RăspundețiȘtergere
  5. Îmi place manichiura Mădăline, îmi place și ce ți-a ieșit ție! E imposibil să nu-mi placă manichiuri așa frumos colorate și pe deasupra sclipicioase! :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac manichiurile nostre sclipicioase,Miha :D .Cred ca anul asta ma voi juca mai mult cu sclipiciul :D .
      Te pup :*

      Ștergere