Un produs Blogger.

vineri, februarie 20, 2015

TAG-Arome de iarna

8 comentarii :
Buna fetelor!


In ultimul timp sunt in pana grava de idei,asa cum m-am plans si pe pagina de Facebook a blogului ,unde,doua fete dragi , Anyta si Lory mi-au dat cateva idei,numai bune pentru viitoarele postari :) .
Pentru ca stiti ca mie imi plac foarte mult tag-urile,azi dau curs ideii Loredanei si fac un tag inspirat de anotimpul care in cateva zile isi ia la revedere de la noi :D .Raspunsurile ei le puteti vedea aici .
Buuun,sa incepem :) :




1.Parfumul preferat
            Hmm...greu de ales :) .In aceasta iarna am avut doua parfumuri preferate,dar daca totusi trebuie sa aleg unul acela este Possess de la Oriflame .


2.Rujul preferat
    Clar este un ruj rosu :D ,iar preferatul meu este rujul Colour Drop de la Oriflame,in nuanta Liquid Red  ,care este rujul rosu perfect!Review-ul lui,precum si poze cu nuanta pe buze gasiti aici


3.Oja preferata
Chiar daca nu am purtat-o decat o singura data in aceasta iarna,cred ca oja mea preferata este de la Oriflame,din gama The One,nuanta Amethyst Rock,pe care am purtat-o aici .


4.Bautura preferata
       Iarna asta nu pot sa spun ca am baut foarte multe ceaiuri,in comparatie cu anii trecuti,dar am baut multa ciocolata calda,iar preferata mea e LaFesta Laffy Brown :) .


5.Mancarea preferata
        Chiar nu as stii ce sa raspund :D .Nu prea am eu mancaruri preferate de sezon,decat pe timpul verii.In rest,mananc obisnuit.Ar fi ceva ce am reinceput sa mananc in iarna asta,si asta ar fi...shaorma facuta in casa :D .Nu,nu,nu va speriati,nu va pun sa cadeti in pacat cu mancaruri grase si de tip fast-food ( cu toate ca-s cam bune,dar nu fac bine la silueta :)) ).Mi-am cumparat lipii din comert si le-am mancat cu diverse salate,mai light :) ,adica fara sosurile alea super bune ale lor :)) .

6.Puloverul preferat
       Cred ca raman la acelasi pulovar portocaliu de care v-am mai spus intr-un tag :D .E foarte moale si calduros si pana acum nu l-a detronat nici unul din cele pe care mi le-am mai achizitionat :) .


Gata tag-ul fetelor! :)
Daca va face placere,va invit sa-l preluati si voi :) .
Nu in ultimul rand,va rog sa-mi spuneti ce ati vrea sa mai vedeti pe blog :) .

Pana data viitoare,va pupacesc!

8 comentarii :

  1. salata boeuf, orice cu scortisoara, varza calita... multe de sezon care imi plac :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu prea sunt cu salata de boeuf,iar varza acra calita nu-mi place,decat cea dulce :D .Nu prea mananc in functie de sezon :D .
      Te pup Miha :*

      Ștergere
  2. Noa ca mi-ai facut pofta de shaorma :))))
    Ps: am mai lasat un comentariu si mi-o aparut o eroare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca faci acasa,fara sosuri,sa stii ca-i pt dieta si nu ingrasa :D .Nu contest,cea de la Big Belly e cea mai buna,daaaaaaaar chiar nu e prietenoasa cu silueta :)) .
      Poate o fi avut ceva eroare blogspot-ul :( .
      Te pup Ade :*

      Ștergere
  3. Daa, shaorma facuta in casa este cea mai buna. Eu nici lipiile nu le mai cumpar, le fac in casa. Super tag-ul! ♥ Nici eu nu ma dau in vant dupa mancarurile din sezonul rece.
    Mi-ai facut o pofta la ora asta asa tarzie cu acea ciocolata calda. :D
    Puup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La aluaturi nu ma bag,dar o sa vrea reteta pe care o folosesti tu,ca si asa la mine gasesc cam rar lipii :D .
      Maine ma rasfat si eu cu o ciocolata calda :D.
      Te pup draga mea :*

      Ștergere
  4. dar de ce zici tu acuma de shaorma cand mie mi-e foame?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Trebuia sa pun un avertisment la inceputul articolului :D :*

      Ștergere