Un produs Blogger.

vineri, mai 08, 2015

NOTD - Confetti time

18 comentarii :
Buna fetelor!


Azi revin cu o noua manichiura,ceva mai veche (de acum doua saptamani),dar pe acre am purtat-o cu mare,mare drag.
Am folosit ojele primite in premiul de la Anyta (Glamup Doll) ,care imi plac taaaare mult.Dar sa va nu ma mai lungesc si sa va arat unghiutele mele :







Am folosit :



-oja Farmasi #12
-oja Gabrini Confetti
-pe unghia accent am folosit ca si "baza" oja GR Care+Strong #106
-oja Farmec Ultrarezistent #33
-top coat The One

18 comentarii :

  1. Ce mani frumoasa! ♥
    Glitter-ul Confetti arata intr-un mare fel peste baza de la Farmec.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Farmasi, pardon. ☺ Mereu le incurc intre ele.

      Ștergere
    3. Da,si mie imi place cum arata combinatia <3 .Si eu le incurc,a trebuit sa sterg de cateva ori Farmec sa scriu Farmasi :D .
      Te pup :*

      Ștergere
  2. Super gagica ^_^
    Ma bucur mult mult sa le vad pe unghiile tale, decat plictisite in dulapul meu :D :* :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce draguta e manichiura! Foarte finuta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* .Am, purtat-o cu drag,si mie mi-a placut mult :D

      Ștergere
  4. E chiar foarte cute manichiura ta!
    E un roz foarte placut. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andreea :* .E un roz/nude/bej foarte fain :D

      Ștergere
  5. Ce faina este!!! Super! Imi place rozul acela..maine am programat si eu un NOTD, caci saptamana asta n-am avut timp!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lory :* .Da,culoarea de la Farmasi e foarte faina,e un roz/nude/bej :D .
      Pupici :*

      Ștergere
  6. Ce finuțe sunt! Îmi place mult combinația, iar glitter-ul Gabrini e superb!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ella :*.Si mie imi place mult glitter-ul de la Gabrini <3 .
      Te pup :*

      Ștergere
  7. Off, am si eu Gabrini Confetti, dar nu am mai reusit sa o port, unghiile mele cred ca sunt cam sun sfert din ale tale :P
    Foarte frumoasa manichiura si superbe unghiile tale! Tu si Miha Ella aveti unghii de invidiat! :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona,esti o draguta,ca de obicei :* .Sa stii ca oja cu sclipici sau alte minunatii da bine pe unghiute mici :D .Si unghiutele tale nu-s un sfert din ale mele :D ,sunt mai lungi :).
      Te pup :*

      Ștergere