Un produs Blogger.

joi, octombrie 08, 2015

Nail Collab-Power of Pink

20 de comentarii :
Buna fete dragi!


Cred ca toate stiti ca luna octombrie este dedicata preventiei cancerului la san ce are ca simbol fundita roz.Luna aceasta,asa cum v-am spus si sambata,vreau sa includ in manichiurile pe care le voi purta culoarea roz.
Impreuna cu fetele dragi din grupul TPA ne-am hotarat sa facem si o manichiura dedicata special acestei luni si a tot ce inseamna ea.




Am ales o manichiura simpla de data aceasta :



Am ales negru pe unghia accent ca un tribut pentru cele care au pierdut aceasta lupta si in special pentru bunica mea materna pe care am pierdut-o acum 9 ani din cauza acestei boli.

Asa cum dedicam timp pentru a ne ingriji,asa trebuie sa dedicam timp si sanatatii noastre,asa ca mergeti la control doamnelor si domnisoarelor.Paza buna trece primejdia rea :) .

Am folosit :


-oja The One Black Noir
-oja I Love Hean-nr.437
-caviar roz
Nu am folosit nici un top coat pentru a va arata cat de tare lucesc aceste oje singure :)


Sa vedem si intepretarile fetelor pentru aceasta colaborare :

  1. Oana - www.unghiutele.blogspot.ro
  2. Andra Katwww.andrakat.com
  3. Mădălina - https://misshappyandhernails.blogspot.com
  4. Teo www.taitzel.com
  5. Vanyna - http://gothangelworld.blogspot.ro
  6. Deyutza-  http://deyutza87.blogspot.ro
  7. Andrea - http://andicolouryourlife.blogspot.ro
  8. Iulia Maria - http://iuliafairynails.blogspot.be
  9. Alina - www.venuschic.com
  10. Adelina - www.adelinaradu.ro

Eu port roz!Voi? :)



Pana data viitoare,va pupacesc!

20 de comentarii :

  1. Un model elegant si tare frumos, draga mea.
    Ce idee minunata ai avut cu plasarea caviarului in forma funditei. ♥
    Imi pare rau pentru bunica ta...
    Pupicei scumpy. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase unghiute,imji place oja Hean <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte bune ojele Hean, si am folosit.o pentru colaborarea asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mai auzit de ojele Hean pana acum, dar imi place culoarea. Per total, o manichiura frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adelina!Sa-ti mai spun ca am prins oferta la ojele Hean si le-am luat cu doar 1 leu?!

      Ștergere
  5. Ai pus punctul pe i. Imi pare rau de pierderea suferita! Cat despre manichiura este foarte bine gandita si executata. Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult manichiura ta. Mai ales cum ai folosit bilutele caviar pentru a realiza fundita.
    Imi pare rau pentru bunica ta...
    Pupicei :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa combinatia de roz cu negru,imi pare rau pentru bunica ta
    frumoasa oja hean

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna combinatia roz si negru imi place ideea cu bilutele de caviar, eu am folosit studs, te pup :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ela!Si eu am vrut initial sa folosesc studs,dar am vazut caviarul si l-am ales pe el :D.
      Te pup :*

      Ștergere
  9. Imi pare rau pentru bunica ta :* am pierdut si eu 3 bunici din cauza a diferite forme de cancer :(
    Mani ta arata foarte bine ,iar ideea funditei din caviar e tare <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau pentru pierderile suferite Iulia :( .
      Multumesc :*

      Ștergere
  10. Minunat! Ai combinat frumos culorile și unghia accent face ' toți bani' kiss!

    RăspundețiȘtergere