Un produs Blogger.

marți, noiembrie 10, 2015

Haul Oriflame C15/2015

10 comentarii :
Buna fetelor!


Azi va arat "captura" pe care am facut-o din catalogul curent Orfilame.Abia ieri mi-a ajuns comanda (dupa o saptamana) pentru ca hey,eu am un noroc la curieri de fereasca Dumnezeu :D .
Nu ma mai lungesc,nu va mai povestesc cat stres si nervi am avut in aceasta saptamana,ci va arat produsele mele dragi,care chiar daca nu sunt multe cred ca o sa fie iubite maxim :D .





Incep cu produsele pentru fata,si anume cu FDT The One Illuskin si  primerul pentru fata din aceeasi gama.


Nuanta fondului de ten pe care eu mi-am cumparat-o este Natural Beige,nuanta mea la fondurile de ten de la Oriflame.Abia astept sa vad daca se ridica la nivelul FDT Perfect Fusion,care e preferatul meu :) .Pretul lui a fost de 22,45 lei.
Baza de machiaj am recumparat-o pentru ca mai am cam un sfert din cea pe care o folosesc acum si imi place tare mult (dovada ca a si intrat in favorite) pentru ca mi se pare ca uniformizeaza tenul si ii da luminozitate,daca pot sa spun asa :) .Nu stiu cum s-ar descurca pe un ten gras,deorece este cam grasa,din acest motiv nici nu este nevoie de mult produs pentru o aplicare.Eu am un ten normal,iar cu tenul meu se intelege tare bine.Pret : 10,99 lei.

Chiar nu puteam sa nu-mi iau si ceva de buze din acest catalog,asa ca am optat pentru creionul de buze retractabil de la The One :


Nuanta care m-a atras de data aceasta este Clover Haze,un movuliu superb <3 .Mai am inca doua creioane de buze retractabile din aceeasi gama intr-o nuanta de rosu si nude care imi plac mult.Sunt cremoase,pigmentate si rezista foarte bine pe buze,putand fi purtate cu succes si pe post de ruj :) .Pret :8,95 lei.

In catalogul trecut mi-am comandat si un ruj din gama The One 5-in-1 Colour Stylist Intense Collection care,din pacate,nu a fost pe stoc atunci,dar a ramas in backorder si acum l-am primit <3.Sa va arat minunatia :


Se numeste Berry Blast si este o superba nuanta de rosu inchis-mov,foarte cremos si pigmentat pe care l-as purta non-stop,chiar si cand dorm :D .M-am indragostit de aceasta culoare,imi pare extrem de rau ca nu am putut sa vi-l arat aplicat,dar la mine e foarte innorat si nici o poza nu a iesit acceptabil.Daca prind vreme buna o sa-i fac o poza si o sa o postez pe Facebook si/sau Instagram :) .Pretul lui a fost de 19,99 lei parca,in catalogul curent nu este la oferta,dar in catalogul 16 revine la acelasi pret :) .Eu mai am inca 2 nuante din aceasta colectie,cel portocaliu si cel fuchsia,care imi plac la fel de mult <3 .

Nu puteam sa nu-mi iau o noua oja,nu?Asa ca mi-am luat doua :)) :


Voiam de mult sa-mi iau nuanta Ice Pink din gama The One si acum a fost momentul potrivit :) .Este un roz-nude cu sclipici fin auriu,foarte dragut,abia astept sa o port (posibil sa o vedeti sambata :D ).Pret :12,99 lei sau 9,95 lei daca comanzi doua oje.
Oja Power Shine Palladium o voiam de multa vreme,stiu ca am regretat atunci cand nu mi-am luat-o din catalog,iar acum,ca am gasit-o la ofertele online cu 12,99 lei a trebuit sa fie a mea :) .Nuanta pe care o am eu este Blue Iridescence si este un dou-chrome cu sclipici fin (ma pricep de minune sa explic nuantele,I know :D ).Mai este inca o nuanta de mov,tot la ofertele online,pe care nu mi-a achizitionat-o acum,dar daca mai este disponibila cand pun viitoarea comanda,cu siguranta mi-o cumpar :D .


Cam acestea au fost produsele pe care mi le-am achizitionat din acest catalog.
Voi v-ati achizitionat ceva din el?
Va tenteaza ceva?


Pana data viitoare,va pupacesc!

10 comentarii :

  1. eu mi-am luat parfumul Luicia, tare m-am bucurat ca l-au bagat din nou in catalog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si mie imi place mult parfumul Lucia si cred ca nu voi rezista sa nu mi-l comand :) .Ma bucur ca l-au reintrodus in portofoliul lor :) .
      Pupici :*

      Ștergere
  2. Este bun primerul? Adica micsoareaza putin porii?:*
    Ojele sunt superbe, sa le folosesti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andra :* .Eu zic ca micsoreaza porii,sau cel putin pe ai mei mi se pare ca-i micsoreaza,dar eu nu am porii foarte mariti :) .
      Pupici :*

      Ștergere
  3. Oja Power Shine Palladium se poate comanda si de la un reprezentant ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Maria,daca ii spui ca este in ofertele online ar trebui sa se poata comanda,numai sa fie pe stoc si sa vrea sa te ajute :)

      Ștergere
  4. Eram si eu tentata de rujul Berry Blast, iar acum ca l-am vazut la tine, sigur imi dau si eu comanda la el din catalogul urmator . Imi plac tare mult haul-urile tale de la Oriflame o zi frumoasa pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Corina,ma bucur ca-ti plac haul-urile mele :) .Rujul e superb,sper ca maine sa ii pot face o poza sa vi-l arat in toata splendoarea lui <3 .Daca ti-l comanzi sa-mi spui cum ti se pare.
      Te pup :*

      Ștergere
  5. Frumusica oja colorata, mi-a atras atentia. pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Ojele sunt frumoase foc! Eu am aruncat fondul de ten, pentru că-l aveam de mult și nu îl foloseam deloc :(

    RăspundețiȘtergere